Början på slutet?

idag började jag mitt nya liv, kände att det var välbehövligt efter en sjujäkla festival. I fortsättningen ska jag enbart äte fett (nästan iaf) Så jag funderar på att göra om denna blogg till en mat blogg :P

Idag startade jag morgonen med yoghurt, grädde och bär, till det två ägg med majonäs. sen mådde jag lite illa.
Till middag blev det tacogratäng med philadelfiaost och cream fraich MUMS.

Emmabodafestivalen var mkt annorlunda, där vi träffa på alkoliserad pappa, magnus uggla, kålpåsar och facehunter.

Nu åskar det ska sluta tjjjjaaaaaaaaooooo!

Kommentarer
Postat av: emma

träffa ni magnus uggla ?

2008-08-03 @ 21:46:11
Postat av: fray

jag ser framemot din matblogg alltså, kanske blir inspirerad till att käka den fettiga maten till slut jag med ! måset säga att jag fått nog av kålpåsar men filipiner de är fräscha de :D

2008-08-04 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0