Maaaaaaat

Vi fortsätter med matbloggandet allt för att inspirera. Igår blev det baccon & ägg till frulle. Sen en feeeeet spenatsoppa

Idag startades dagen med yoghurt med grädde och oooosssst. och lite senare ska jag mumsa i mig blomkål med baconsås.
Det är faktiskt väldigt spännande det här, det som har hänt hittills är att jag kissar som en tok, så jag måste ha en toalett nära till hands.

Idag införskaffade jag en ny bil, en ronny å ragge.

Ikväll blir det träning UNDERBART !!




Sen blir det husvagn med min stjärna, å kanske nå mer bönder?

Kommentarer
Postat av: Stjärnan :)

Spännande diet alltså , så de blir PP ( PanikPinka) alltså! ser framemot att glida i din ford nu , med elelr utan ´ditt tuggummi som fejk snus i käften :)

2008-08-05 @ 15:19:38
Postat av: Maria

vad blev det för bil? :)

2008-08-05 @ 22:25:59
URL: http://moorie.blogg.se/
Postat av: emma

väntar med spänning att följa matbloggen. hahah

2008-08-06 @ 08:35:37
Postat av: AB

Jag hoppas att jag inte gör er besvikna med mina små mattips :P



och det blev en Ford :)

2008-08-06 @ 19:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0