Nyheter i bloggen

Nu har jag redan tröttnat på matblogg, hur intressant kan det va?
Men jag har kommit på att jag ska följa lite teman. Så är ni intresserade av något av följande:
*Fet mat :)
*Böcker
*Second hand
så kan ni alltid läsa en rad eller två.

hahah jag låter som en gammal kärring som inte har nå liv, men jag njuter rätt bra ändå.

Igår läste jag klart solstorm, å jag som den håkon jag är gillade den skarpt. Nu måste jag bara se till att se filmen :)



Va med morsan på second hand igår inhandlade detta, till ett pris av 35 kr :) myys!

Kommentarer
Postat av: emmma

the movie is great! :)

2008-08-08 @ 13:48:11
Postat av: AB

Åå du har möjligtvis inte den? =)

2008-08-08 @ 14:05:01
Postat av: fray

fan va snygga grejer du shoppat !! ahah hejja håkon cirekl , jag tror jag är mer angagerad i stavgången ;d

2008-08-09 @ 11:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0