Welcome to my freakshow.

Tråkigt att jobba när det är så mkt bra sport på tv, men jag blir rik å det känns väldigt skööööönt!

Hade en väldigt myskodröm i natt, där jag och Johanna Larsson käka kallpizza som vi snodde och sen uppträdde vi till Bwo, jag va krullisen sen va johanna gästartist som Sanna Nilsen. Helt sjukt!

Ikväll blir det lite husvagn med Fray :) och imorgon ska jag spela lite fotbollsmatch.

Maten går bra, men det känns lite fult att ha med sig två biffar enbart till lunchen på jobbet...
Ingen splachad finnen men en och annan guling.

Måste ge ett tips också lyssna på Nomy - Freakshow. bra låt !!

jag sitter på en sten vid en sjö i en skog ifall nån letar efter mig.


Kommentarer
Postat av: tavee

din snygging jag vill ses!!!

2008-08-16 @ 18:09:04
Postat av: AB

Haru kommit hem?? :O

2008-08-16 @ 18:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0