2009

Till att börja med ska jag ta tag i mitt liv, bort med det dåliga in med det bra.
Rensa hjärnan på dåliga minnen vore inte helt fel.
Men hur fan gör man?

Skulle kunna skriva ett långt deppigt inlägg, men hur kul är det?

Bra med 2008:
*Sista terminen i Leksand, underbar tid som ALLTID kommer stanna i hjärtat!
*Arvikafestivalen, bästa trippen någonsin!
*Lärde känna underbart trevliga människor på mitt mindre trevliga jobb :P

BRA MED 2009
*Jag SKA börja plugga och flytta hemifrån
*ska förhoppningsvis hitta en prins?
*Umgås mer med mina underbara vänner!

BÄSTA 2008
Låt: Nomy - Cocain
Artist: Håkan Hellström
Kille: ?

Men Gott nytt år allesammans!

!
ARVIIIIIIKA !!!



Minnesvärd kväll med underbara personer på en underbar plats!


Kalasans bra tjejer!!!! BÄSTA!



JAG SAKNAR ER, men är otroligt glad att jag har er :)


Saknar....

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa låt är väl ändå poison ;)

2009-01-09 @ 22:14:05
Postat av: Johanna Westling

Jag saknar dig Annelie "/

2009-01-10 @ 19:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0