Emmaboda

Nu var det dags igen, som så många gånger förr, ja ännu en gång... Ska Fray å AB på en tripp vi sent ska glömma.


Jag är rätt chokad att vi två kunde bestämma oss för att åka på två festivaler, vi som är dom veligaste i stan, bokade två festivaler i rödaste rappet, det är jag glad för :)


Salafestivalen har passerat, underbart att träffa gamla som nuvarande vänner.


Igår var det camping i Norberg (!) som stod på schemat, mys med mina kusinbarn.


Nu skulle jag vilja ha en buttler eller nått som kunde fixa min packning, men det sjukaste är att jag är läskigt stressad, ändå har jag tid å skriva ett totalt meningstlöst inlägg :P MUPPP!!


FY SATAN VA VI SKA ÖSA! NICCOKICK Å MARKUS!!! :)


Kommentarer
Postat av: Fraay!

Fifaan så underbart det kommer bli , älska våra tripper mer än något annat!! den här gången kasnke vi ska se på lite fler band och palla en hel konsert =D!! skit komiskt att vi boka två i "rödaste rappet" alltså :D DUNDER SKOJJ!!

2008-07-29 @ 22:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0