Paradise Hotel

Det programmet är så sjuuuuukt bra! Och Henke är typ den snyggaste. Kul att jag är lika besatt nu som för tre år sen :P


Igår va det kafferep hemma hos Gustin :)
-Han är rätt snygg, men han har finnar
-Å skit bruna tänder
-Det är nått för dig Annis!
hahhaah snäll vän jag har :P så nu kallas jag inte Ab länge utan har förvandlats till AJ med inspiration av Backstreet Boys.


På vägen hem skapades tre nya smeknamn
Olaanda, Daffany å Tave, så håll utkick efter dessa godingar :)

Idag vare intervall träning med systeryster skönt att flåsa lite :)



En sån här lugg skulle sitt fint nu.


Kommentarer
Postat av: Olanda!

Tjena Daffanyy en sån lugg skulle sitta fint , du kan ju be marre cutta en pårej ;) hahah AJ <3 AJ !!

2008-07-24 @ 09:22:24
Postat av: Daffany

HAHAHAH jaa det ska jag ta å fråga honom :)

2008-07-24 @ 09:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0