AB

Allting kommer lösas å bli bättre igen :)



Namn: Annelie Back
Kön: Tjej
Ålder: 19
Längd: 166 cm
Vikt: Lite för mkt
Nickname: AB, Annis eller som Leiso säger "SööötiiisAnnis" ;P
Hårfärg: röd brun
Ögonfärg: Gröna

HAR DU NÅGONSIN
Blivit kysst: jaaa
Haft sex: jaa & sju
Ätit sushi: nixpix
Stått på scen: haha ja Ronny å Ragge ;D å massa annat tok
Varit ihop med någon som varit otrogen: Jaa
Sett smurfarna:Ja, både live å på tv :)
Stannat hemma en lördag bara därför: varför?
Varit kär: Mmm....

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt: Varmt
Blått eller rött: Rött
Regn eller snö: Snöööö
Ge eller få: Både och
Ull eller bomull: Bomull, annars nyser jag
Rosor eller tusenskönor: Rosor
Matte eller engelska: Matte
Öl eller cider: Ciiiider
Kyss eller puss: Kyss

Pojke eller flicka: Pojke :)
Chips eller glass: CHIPS

MOTSATTA KÖNET
Gillar du någon just nu från det motsatta könet:ja,tyvär...
Vet den om det: Ja, annars är han dum
gillar den personen dig: Nej..
Gillar någon annan dig: nej!
Vad tittar du hos en kvinna/man: ögonen

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
Har du haft ett seriöst samtal: ja med mamma :)
Kramat någon: Ja Pumba :)
Kysst någon: nej
Skrattat: Jaaa åt ett himla lajbans tv program när den utvecklingsstörde for ut genom fönstret, jag är lätt road.
Gråtit:Jaa

GILLAR DU ATT
Ge kramar: Om den jag kramar gillar det såå...
Sova själv: ibland
gå promenader i regnet: med paraply å mysigt sällskap :)


Jag hatar sånna här listor men, har så sjuuuukt tråkigt !


Skulle egentligen träffa Fray idag, men har fått mitt jobb tillbaka å lär sova, TYPISKT!

//AB








Kommentarer
Postat av: fray

jobba jobba jobba ( fram med stativet) men vi ses imorn hoppas jag innerligt sista utvägen ! föfaaan :D myspys!!

2008-10-07 @ 15:30:53
Postat av: Emelie

tänk peeengar pengar peeengar.

2008-10-09 @ 11:23:36
URL: http://emeliejosefinnoren.blogg.se/
Postat av: emma

har du fått tillbaka ditt jobb på adlibris? varför inte jag? :(

2008-10-22 @ 13:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0